Malin återuppstår!

Hej och välkommen till min så väl uppdaterade blogg ;) men bättre sent än aldrig, asmycket har hänt så det går inte ens att kortfatta utan att få er att somna..
och jag ska vara helt ärlig och meddela att kameran kanske har rostat fast på Auto läget ^^. inte varit så aktiv med den heller med andra ord ;P men så fort vår och sommar kommer igång på rktigt hoppas jag på ändring!


Men min stjärna är en riktig modell fast kameran är fast på Auto ;)


och jag har faktiskt hunnit pyssla lite! inte illa om jag får säga det själv med tanke på min stressiga vardag!

Men nu är det dags för lite mer övning på nationella talet.. :(
Ska iaf få träffa min godbit imorgon!<3
Sov gott och så.. Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Sabina

välkommen tillbaka xD

2010-04-09 @ 00:39:01
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: nikka

cute pics Malin.:)

2010-04-14 @ 17:09:13
URL: http://www.nikkaantonio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0