Snöoväder? va?

   

 ♥      

Gokväll bloggen!

Idag har varit en händelserik dag, i alla fall på händelser som inte händer mig varje dag.
Började med attt äta en megastor morot till frukost pga av att min sömn inte riktigt räckte till inatt ;)
Sen drog jag iväg till skolan, hamnade på en HLR utbildning med "miniAnne", drog mig vidare till matsalen för att äta en gång redan äten soppa... fick där ett sms om att kemiprovet gått super, för att sedan springa vidare för att göra ett mycket enkelt etologiprov som det bara var att tralla sig igenom :D

Sen bar det iväg till min lille (ja han är liiiite yngre) pojk i Ljungbyhed för att mysa till det innan stormen kom, men det satans vädret blev dåligt för fort och jag fick ge mig ut på vägarna ännu en gång... får väl erkänna att jag hellre hade stannat kvar hos honom mycket längre än att vara utan honom nu i 4 dagar, men med kärlek ska man väl klara det med :D

När jag väl kom hem började jag klura med kameran, men det är inte det lättaste när det är mörkt ute upptäckte jag.. men imorgon har jag en hel dag fritt så ska fasiken lära mig den där då!

och nu konstaterade jag att det var inte en speciellt händelserik dag..  Men trevlig har den varit och nu har jag LOV!

Kram Kram




Kommentarer
Postat av: Sabina

nu får du allt uppdatera tycker jag!! :P

2010-03-02 @ 10:06:43
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: FinaElina

Jag håller me dig Sabina!!

2010-03-07 @ 14:43:20
URL: http://finaelina.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag håller också med. Jag vill se lite foto från den nya kameran.



Kram!

2010-03-26 @ 19:06:19
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/
Postat av: Sabina

haha , här e det minsann snöoväder än ;) usch ja.. här är det också massa plugg som gäller !! bläää!! men vi ses på torsdag ballen :D och fredag haha :D miss ya to! puusspuss<3

2010-03-31 @ 12:08:49
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0