Ahhhh jag blir crazy!

Tjenis penis bloggen!
Jag har nu kommit underfund med att dagens ungdomar som vill ha högt betyg inte ska ha något annat liv än att plugga. Vi ska skita i våra kompisar, dissa killen och helt och håller glömma bort vovven.. är det så jag gör? NEJ, jag skiter istället i att plugga! helt sinnesjukt att vår skola ens har några elever som kan ta studenten.. märkligt att vi inte alla gett upp tidigare och hoppat av! men nu har de iaf fått fart på oss, samtal om betyg å dittan å dattan... Öhh säger jag bara!
BAJS!

Men nog med tråkigheter, jag slutar faktiskt på den bonneskolan om 6 hela skoldagar, SEX!!! när jag kommer ut ska jag leva livet och springa som en liten kalv på ängen, vråla ut min lycka och njuta av  friheten!

Men i denna veckan finns det inte många ljus, andy är borta.. skolan är smockad.. och min mobil slutar helt plötsligt fungera :S men det finns som tur är alltid små ljus i mörkret, idag till exempel fick jag å sabbe babbe praktikplats :) inte helt fel.. å sen ringde min lille skotte å sa att han sakna mig.. jag blev så lycklig att tårarna kom (pinsamt nog har han bara varit borta två dagar^^) aja ;) så blir det när man vänjer sig att ha ngn nära :)


den övervackra bilden bjuder jag på, den symboliserar nämligen mig nu.. en liten varelse som gömmer sig från allt det tråkiga för att sedan slänga bort håret och låta den friska vinden smeka mitt ansikte ^^
nu e jag nog för trött för det här XD goodnight!


Kommentarer
Postat av: Adam

roligt inlägg :P så nu har jag kommenterat

2010-04-14 @ 00:24:36
Postat av: sabina

hahah, bilden var verkligen övervacker ;D och nu är det bara fem dagar kvar i denna bondeskola :D:D tjohoooo :D

2010-04-14 @ 13:24:53
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: Adam

tjenis penis på dig med! det börjar växa lite spindelnät här tkr jag!

2010-04-22 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0