spännande söndag!

Gokväll!

Nu är det uppdateringstime i brist på annat ;)
Nu är skolans pluggår SLUT, härligt x1000!! även om alla girlsen är underbara ska det bli riktigt härligt att äntligen sätta på sig den där studentmössan!
Å nu är det ett nytt kapitel som börjar, praktik nu i sex veckor och jobbet börjar imorgon :F, lite nervigt idag! därav tiden på dygnet.. malin kan inte riktigt somna ;)
Men jag borde vara astrött eftersom min helg har varit lång och supertrevlig!
Fre: Världens finaste Andreas tar mig på fin restaurang för vi har halvår <3 sen sticker vi dessutom till ted en liten sväng och hälsar på.
Lör: Väcker en morgontrött och alldeles underbar andy med en liten puss, går till jobbet (utanför dörren), åker till adam på kvällen och käkar + biljard, ett stort plus denna kvällen var att TED var med :D tjoho!
Sön: ja denna dagen blev lång, uppe tidigt och tvättade, dammade, dammsög, bädda rent, skura toaletten, jobbade i butiken, duschade agnes, kollade vampire diaries och bloggade :)




Måste tillägga att jag har sjukt svårt att komma på en sysselsättning nu när inte skolan hänger över mig, detta är första helgen NÅgONsIN jag inte har någon läxa eller något prov som väntar!! vad gör man då lixom? så sjukt skumt att kolla på tv utan att känna ångest att man inte gjort ngt annat XD en väldigt behaglig känsla jag kan lära mig leva med :) det är väl dags att bli vuxen nu antar jag (Y)


Kommentarer
Postat av: Adam

trevligt med en liten uppdatering :)

2010-05-03 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0